Comments added to FlowOfTime.java

This commit is contained in:
Siket Melinda Tekla 2016-05-16 20:48:12 +02:00
parent 3ed7fbcb20
commit 7848304f72
1 changed files with 32 additions and 2 deletions

View File

@ -3,16 +3,38 @@ package cicaprojekt;
import java.util.Timer; import java.util.Timer;
import java.util.TimerTask; import java.util.TimerTask;
/**
* A játékidőt reprezentáló osztály.
*/
public class FlowOfTime extends Timer { public class FlowOfTime extends Timer {
private class GameOver extends TimerTask { /**
@Override * A játék végét reprezentáló osztály, amely megállítja a játékmenetet,
* ha letelik az idő.
*/
private class GameOver extends TimerTask {
/**
* Leállítja a játékmenetet.
*
* @see Game#stopGame(GameoverCause)
*/
@Override
public void run() { public void run() {
Game.instance.stopGame(GameoverCause.TIMEOUT); Game.instance.stopGame(GameoverCause.TIMEOUT);
} }
} }
/**
* A Replikátor elindításáért felelős osztály.
*/
private class ReplicatorAI extends TimerTask { private class ReplicatorAI extends TimerTask {
/**
* Elindítja a Replikátort egy véletlenszerű irányba, majd
* frssíti a megjelenítést.
*
* @see Game#moveReplicator(Direction)
* @see Game#updateDisplay()
*/
@Override @Override
public void run() public void run()
{ {
@ -21,11 +43,19 @@ public class FlowOfTime extends Timer {
} }
} }
/**
* A játékidő adott késleltetéssel való elindítása.
*
* @param delay késleltets
*/
public void start(long delay) { public void start(long delay) {
schedule(new GameOver(), delay); schedule(new GameOver(), delay);
scheduleAtFixedRate(new ReplicatorAI(), 2000, 2000); scheduleAtFixedRate(new ReplicatorAI(), 2000, 2000);
} }
/**
* A játékidő megállítása.
*/
public void stopTime() { public void stopTime() {
cancel(); cancel();
purge(); purge();