Comments added to Control.java
This commit is contained in:
parent
98532c8833
commit
1822f8aae7
@ -5,8 +5,33 @@ import java.awt.*;
|
||||
import java.awt.event.KeyAdapter;
|
||||
import java.awt.event.KeyEvent;
|
||||
|
||||
|
||||
/**
|
||||
* A billentyűlenyomás esemenyét, illetve a képek be nem töltését lekezelő osztály.
|
||||
*/
|
||||
public class Control {
|
||||
/**
|
||||
* A billentyűlenyomás eseményét kezelő osztály.
|
||||
*/
|
||||
public static class KeyHandler extends KeyAdapter{
|
||||
|
||||
/**
|
||||
* Az egyes lenyomott billentyűk lenyomására a megfelelő
|
||||
* függvényt meghívja, majd frissíti a megjelenítést.
|
||||
*
|
||||
* @param e egy <code>KeyEvent</code> eseményt,
|
||||
* amely a billentyűlenyomást reprezentálja
|
||||
* @see Game#moveONeill(Direction)
|
||||
* @see Game#rotateOneillLeft()
|
||||
* @see Game#rotateOneillRight()
|
||||
* @see Game#moveJaffa(Direction)
|
||||
* @see Game#rotateJaffaLeft()
|
||||
* @see Game#rotateJaffaRight()
|
||||
* @see Game#boxONeill()
|
||||
* @see Game#boxJaffa()
|
||||
* @see Game#shootStargate(Color)
|
||||
* @see Game#updateDisplay()
|
||||
*/
|
||||
@Override
|
||||
public void keyTyped(KeyEvent e) {
|
||||
char c = e.getKeyChar();
|
||||
@ -71,6 +96,11 @@ public class Control {
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
||||
/**
|
||||
* Akkor hívódik meg, amikor nem sikerül betölteni a megjelenítéshez
|
||||
* szükséges képeket. Ekkor egy felugró panelban egy figyelmeztető
|
||||
* üzenetet ír ki.
|
||||
*/
|
||||
public static void ioErrorMessage(){
|
||||
JOptionPane.showMessageDialog(null, "Nem sikerült betölteni a dzidzás képeket :( ! Biztos a helyükön vannak?");
|
||||
}
|
||||
|
Loading…
Reference in New Issue
Block a user