Comments added to Control.java

This commit is contained in:
Siket Melinda Tekla 2016-05-16 15:19:02 +02:00
parent 98532c8833
commit 1822f8aae7

View File

@ -5,8 +5,33 @@ import java.awt.*;
import java.awt.event.KeyAdapter;
import java.awt.event.KeyEvent;
/**
* A billentyűlenyomás esemenyét, illetve a képek be nem töltését lekezelő osztály.
*/
public class Control {
/**
* A billentyűlenyomás eseményét kezelő osztály.
*/
public static class KeyHandler extends KeyAdapter{
/**
* Az egyes lenyomott billentyűk lenyomására a megfelelő
* függvényt meghívja, majd frissíti a megjelenítést.
*
* @param e egy <code>KeyEvent</code> eseményt,
* amely a billentyűlenyomást reprezentálja
* @see Game#moveONeill(Direction)
* @see Game#rotateOneillLeft()
* @see Game#rotateOneillRight()
* @see Game#moveJaffa(Direction)
* @see Game#rotateJaffaLeft()
* @see Game#rotateJaffaRight()
* @see Game#boxONeill()
* @see Game#boxJaffa()
* @see Game#shootStargate(Color)
* @see Game#updateDisplay()
*/
@Override
public void keyTyped(KeyEvent e) {
char c = e.getKeyChar();
@ -71,6 +96,11 @@ public class Control {
}
}
/**
* Akkor hívódik meg, amikor nem sikerül betölteni a megjelenítéshez
* szükséges képeket. Ekkor egy felugró panelban egy figyelmeztető
* üzenetet ír ki.
*/
public static void ioErrorMessage(){
JOptionPane.showMessageDialog(null, "Nem sikerült betölteni a dzidzás képeket :( ! Biztos a helyükön vannak?");
}