diff --git a/cicaprojekt/Control.java b/cicaprojekt/Control.java index e50fc94..7c03dd5 100644 --- a/cicaprojekt/Control.java +++ b/cicaprojekt/Control.java @@ -5,8 +5,33 @@ import java.awt.*; import java.awt.event.KeyAdapter; import java.awt.event.KeyEvent; + +/** + * A billentyűlenyomás esemenyét, illetve a képek be nem töltését lekezelő osztály. + */ public class Control { + /** + * A billentyűlenyomás eseményét kezelő osztály. + */ public static class KeyHandler extends KeyAdapter{ + + /** + * Az egyes lenyomott billentyűk lenyomására a megfelelő + * függvényt meghívja, majd frissíti a megjelenítést. + * + * @param e egy KeyEvent eseményt, + * amely a billentyűlenyomást reprezentálja + * @see Game#moveONeill(Direction) + * @see Game#rotateOneillLeft() + * @see Game#rotateOneillRight() + * @see Game#moveJaffa(Direction) + * @see Game#rotateJaffaLeft() + * @see Game#rotateJaffaRight() + * @see Game#boxONeill() + * @see Game#boxJaffa() + * @see Game#shootStargate(Color) + * @see Game#updateDisplay() + */ @Override public void keyTyped(KeyEvent e) { char c = e.getKeyChar(); @@ -71,6 +96,11 @@ public class Control { } } + /** + * Akkor hívódik meg, amikor nem sikerül betölteni a megjelenítéshez + * szükséges képeket. Ekkor egy felugró panelban egy figyelmeztető + * üzenetet ír ki. + */ public static void ioErrorMessage(){ JOptionPane.showMessageDialog(null, "Nem sikerült betölteni a dzidzás képeket :( ! Biztos a helyükön vannak?"); }